Hoi hoi
Allemaal !!!! Ben ik weer eens. Ik voelde mij schuldig dat ik zo weinig reageer. Dat komt natuurlijk dat het mij goed gaat. Dat heb ik wel aan jullie te danken. Door mijn PW levensstijl is mijn spijsvertering weer helemaal "gezond" geworden. Ik kan eigenlijk redelijk eten wat ik wil,zonder aan te komen. Ik zweef steeds tussen de 81 en 83 kg. Ik kan op feestdagen en verjaardagen (bijna) gewoon meedoen. Ik let dan wel op wat ik eet. Dat deed ik (heel) vroeger niet. Toen ik ben gaan lijnen nam ik (bijna helemaal) soms niets. Het verhaal van de 1000 Kcal is bekend. Nu kan ik rustig 2000-2500 kcal zonder problemen. En kom ik boven de 83 ga ik even streng PW-en en is het er binnen twee of drie dagen weer af. Dus niet minder maar wel letten op wat. Ook het hongergevoel is bij mij niet teruggekomen. Ook niet als ik tijdens vakantie of verjaardag eens buiten de koolhydratenpot p.....
Ik sport nog steeds regelmatig. Spinnen tennissen en fitness. En werk zowieso plm 60 uur per week bij mijn baas en zit ook nog steeds voor de lol twee maal per week op de touringcar.
Zo dat was het weer een beetje.
Groetjes GER
[img]http://www.pasteurreizen.nl/foto/Mercedes%207/klein/17112008042%20[].jpg[/img]
Ik doe mijn best ben positief en wil dat graag delen.