Mijn Verhaal

Je kan je, als je dat wilt, via dit forum aan de anderen voorstellen. Vertel iets over je zelf, bijvoorbeeld wat je allemaal al gedaan hebt om af te vallen en wat dat heeft opgeleverd.
Karin45
Bekende op het forum

Mijn Verhaal

Berichtdoor Karin45 » Za Mei 06, 2006 1:09 pm

Hallo,

IK ben Karin, 45 jaar.
Ik slik sinds een jaar of 6 Seroxat, het middel heeft mij goed geholpen.
Het probleem is nu, dat ik veel ben aangekomen en ook moeilijk kan afvallen zolang ik Seroxat slik. Toen ik het begon te slikken was er weinig over bekend en ook de bijsluiter van tegenwoordig is niet duidelijk.

Ik heb in het verleden geprobeerd af te bouwen, het is mij gelukt om drie maanden zonder te zitten. Maar helaas kwamen mijn angstaanvallen in alle hevigheid terug. Ik heb het idee dat het allemaal te wijten is aan stress. Ik kan de laatste jaren denk ik moeilijk met stress om gaan, al is dat uiterlijk niet te merken, maar innerlijk wel. Ik ben nu weer aan het afbouwen, ik slik op dit moment 5mg en over een week wil ik er helemaal mee stoppen. Wat ik dan hoop is dat mijn angst niet meer terug komt, of dat ik het zelf kan handelen EN ik hoop dat ik makkelijker ga afvallen.

Groetjes,
Karin

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Ma Mei 08, 2006 7:09 pm

Hallo Karin van seroxat is bekend dat het overgewicht veroorzaakt, een andere AD die dat doet is Remeron.

Overleg eens met je arts of je kan overschakelen op cipramil.

Ook een moderne AD met heel weinig bijwerkingen.
Groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Terug naar “Jouw verhaal en discussie forum - gewichtstoename”