Hoi,
Mijn naam is Elisabeth, ben 37 jaar en woon in Amsterdam met mijn man en konijn. Mijn hobby's zijn dit jaar door mijn opleiding TfH-therapeut in de schaduw komen te staan, maar voor koken en lezen over het menselijk lichaam, en therapien heb ik nog wel een beetje tijd over. De rest komt over een jaar wel weer.
Ik werk in Amstelveen als secretaresse, en ga muv sneeuw braaf op de fiets (half uurtje x2).
Ik ben al jaren aan het "zoeken" naar wat ik heb, en waardoor het beter wordt. Mijn klachten zijn: lage lichaamstemperatuur, af en toe hopeloze vreetbuien, moe, (voedsel)allergiën, droge huid, soms depri, stijve armen/vingers, nek en schouderklachten, snel afgeleid en matige concentratie, en matig overgewicht (alles ongeorganiseerd vermeld). Ik heb hiervoor diverse therapiën gevolgd waarvan de een me beter heeft geholpen dan de ander. Ik voel me hierdoor al stukken beter dan enkele jaren geleden, heb ook minder allergiën, maar bovengenoemde klachten heb ik nog steeds.
Op deze site staan veel klachten/ziektebeelden waar ik iets of een hoop herken, maar ik pas in geen enkel plaatje perfect. Omdat ik ook 12 kilo te zwaar ben, ga ik me aanmelden voor een intake. Maar eerst naar de dokter om voor alle bloeduitslagen...
Ik schrijf me in op dit forum omdat ik ervan uitga dat ik na dit bericht een positief bericht kan plaatsen als gevolg van diagnose en behandeling.
Jullie horen hopelijk meer!
groet,
Elisabeth