Didi's verhaal

Je kan je, als je dat wilt, via dit forum aan de anderen voorstellen. Vertel iets over je zelf, bijvoorbeeld wat je allemaal al gedaan hebt om af te vallen en wat dat heeft opgeleverd.
Didi1985
Verslaafd aan het forum

Didi's verhaal

Berichtdoor Didi1985 » Do Dec 08, 2005 4:51 pm

Hallo allemaal,
Na het telefonisch consult met Willy heb ik hier alles doorgelezen.. en wil ik me graag voorstellen aan jullie!
Ik ben 20 jaar, en 3e jaar studente Communicatie in Groningen. Ik heb een hele geschiedenis van overgewicht... op 8 jaar begonnen mijn klachten. Sinds ik op mezelf woon ben ik weer enorm aangekomen ondanks dat ik nog een cursus overgewicht heb gedaan bij de dietiste ( ong.1500 calorieen p/d en 5 kg. aangekomen) en het montignac dieet.. (800 á 900 calorieen p/d en bijna niets afgevallen) Ik heb hypoglycemie klachten en dacht steeds dat ik dat heb. Vorig jaar ben ik bij Dr. Saskia van As geweest die me op het spoort van hyperinsulanemie zette, maar voor mij was er geen bewijs dat ik het had. Wel heb ik haar dieet 3 weken gedaan maar voelde me hier erg slecht bij. Ik denk dat het komt doordat ik vegetarier ben en niet genoeg voedingsstoffen binnen kreeg en echt te laag zat in calorieen. Doordat ik niets afgevallen ben ondanks mijn verwoede montignac pogingen en omdat ik me niet beter ben gaan voelen denk ik dat het toch hyperinsulanemie is. Onlangs bij een orthomoleculair arts geweest die hier ook van overtuigd is.
Laatst weer een keer de broodproef gedaan en daar val ik wel mee af terwijl ik door lijnen niets afval...
Nou ik ben hardstikke blij dat er eindelijk weer wat hoop voor me is door dit forum.. en ik ben blij dat ik met jullie mijn ervaringen kan delen! :D
Groetjes Didi

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Do Dec 08, 2005 7:04 pm

Hallo Didi welkom op het forum. Zodra ik even tijd heb zal ik een kleine samenvatting maken waar iedereen momenteel mee bezig is en dat rondsturen.

De kerst vind ik niet echt een tijd om je voeding te veranderen, jan uari is beter. Dus ik stel voor om met supplementen te beginnen.

Open een discussie in het behandel forum dan reageer ik daar. We maken daar een supplement programma op maat voor je.
Groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Terug naar “Jouw verhaal en discussie forum - gewichtstoename”