gerscheer schreef:Donderdag 20-10
Een heerlijke dag ik voel mij prima slaap goed. Ik had sinds 2 a 3 maanden s’nachts vreselijk maagzuur. Zo erg zelfs dat ik er regelmatig uit moest om kalk te nemen of zelfs rennies.

gerscheer schreef:Beste Willie
Ben ik weer als je inlogd op www.overgewicht.nl kun je ook kijken bij raportage en dan naar selectierapport en dan naar de periode 15 sept 2004 tot heden krijg je een hele rits van dagen waarop ik mijn eet gewoontes heb ingevoerd.
Ger,
 Ik ga er zeker rekening mee houden. Maar hoe moet aan mijn calorieen komen?? Met het vlees erbij kom ik al niet boven de 1300-1500 kcal uit.
 Ik ga er zeker rekening mee houden. Maar hoe moet aan mijn calorieen komen?? Met het vlees erbij kom ik al niet boven de 1300-1500 kcal uit.   Ik heb al in mijn dagboek laten weten dat ik waarschiijnlijk te weinig binnenkrijg. Ik was vrijdag en zaterdag dan ook een beetje duizelig. Ik ben ook pas een week bezig en ben in die eerste week best redelijk wat afgevallen.
 Ik heb al in mijn dagboek laten weten dat ik waarschiijnlijk te weinig binnenkrijg. Ik was vrijdag en zaterdag dan ook een beetje duizelig. Ik ben ook pas een week bezig en ben in die eerste week best redelijk wat afgevallen.  Het gaat denk ik iets te hard.(Zul je niet vaak horen van mensen die graag af willen vallen)
  Het gaat denk ik iets te hard.(Zul je niet vaak horen van mensen die graag af willen vallen)   Ik doe al 5 jaar vreselijk mijn best om wat kilo's eraf te krijgen maar dat lukte met geen enkel dieet meer. Van Slimfit(ik was echt ten einde raad) kwam ik zelfs aan. Ik doe nu de broodtest. Gebruik dus geen brood granen en ook geen aardappelen. Suiker en fruit snoep en snacks gebruik ik dus helemaal niet. Het enige wat ik smokkel zijn twee kleine glaasjes rode wijn. Maar de kilo's vliegen eraf. Zonder al te veel problemen en honger.
 Ik doe al 5 jaar vreselijk mijn best om wat kilo's eraf te krijgen maar dat lukte met geen enkel dieet meer. Van Slimfit(ik was echt ten einde raad) kwam ik zelfs aan. Ik doe nu de broodtest. Gebruik dus geen brood granen en ook geen aardappelen. Suiker en fruit snoep en snacks gebruik ik dus helemaal niet. Het enige wat ik smokkel zijn twee kleine glaasjes rode wijn. Maar de kilo's vliegen eraf. Zonder al te veel problemen en honger.  

De dieetiste vertelde mij toen dat ik aan ondervoeding leed.Het eten van ei zonder dooiers had ik i.v.m. mijn cholestorol dieet al uitgevonden.
  De dieetiste vertelde mij toen dat ik aan ondervoeding leed.Het eten van ei zonder dooiers had ik i.v.m. mijn cholestorol dieet al uitgevonden.   Vandaar dat ik ook 1 1/2 ei invoer. Ik word inderdaad zwakker ik heb dat ook vermeld in het vervolg van mijn dagboek. (zet ik morgen weer in "Jouw verhaal"). Kokos staat op mijn lijst van "verboden vruchten" en melkprodukten gebruik ik niet omdat Willy ze afraad.
 Vandaar dat ik ook 1 1/2 ei invoer. Ik word inderdaad zwakker ik heb dat ook vermeld in het vervolg van mijn dagboek. (zet ik morgen weer in "Jouw verhaal"). Kokos staat op mijn lijst van "verboden vruchten" en melkprodukten gebruik ik niet omdat Willy ze afraad.  Ook fruit "mag" niet. Dus????
  Ook fruit "mag" niet. Dus????  

Ik ga een bericht in het behandelings forum zetten
  Ik ga een bericht in het behandelings forum zetten  en een in het resultaten forum.
  en een in het resultaten forum.  

Terug naar “Jouw verhaal en discussie forum - gewichtstoename”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten