Hoi Allemaal
Hoe is het met jullie?? Moest van Willie de vragenlijst beantwoorden.
Dus bij deze. Ben ook met een dagboek bezig vanwege de broodproef.
*Ben een man van 55 jaar.
*1meter 80 - 97 kg - en een BMI van 26.9
*Heup/Taille ratio 1
*Calorieen gemiddeld 100-1300 kcal per dag incl alles.Ik gebruik geen snacks snoep suiker toetjes e.d.(sorry sinds de broodtest wat nootjes)
* beweeg 2-4 uur per dag wandelen sportschool tennissen. Ik beweeg ook veel op mijn werk.Grote afstanden.
*Altijd honger ook na de maaltijd en ook s'nachts(geef daar niet aan toe)
Ben nu met de Broodtest bezig en het word veel minder. Het doet ook geen pijn meer.
*Eten is voor mij een sociaal gebeuren ik vind het gezellig en lekker. Ook als je wat minder mag hebben als gevolg van een dieet. (20 jaar) Mijn vrouw doet daar alles aan om het verantwoord en lekker en gezellig te krijgen.
*Ik heb een beetje hoge bloeddruk al sinds mijn jeugd.Sportkeuringen, Dienstplicht
*Mijn totaalcholesterol is verhoogd was 8.7 en is nu met dieet en medicijnen gezakt naar 6.2
*LDL en triclyceriden kan ik niet achterkomen omdat mijn huisarts op vakantie is.
*Ik heb geen diabetes. Het zit wel in de familie. Mijn Moeder en Oma van vaders kant.
*Depressies en sombere gevoelens heb ik eigenlijk geen last van. Het leven is voor mij ondanks alles veel te leuk.
*Stress soms op het werk heel even als alles weer eens uit de hand loopt, maar bergen nee gelukkig geen last van.
*Ik heb vaak last van ontstekingen en deze gaan ook vaak niet meer over of het duurt heel lang. Achillespezen 10 jaar ,heup 1 1/2 jaar en nog gevoelig, tennisarm al 7 maanden plezier van en nog niet genezen.
* Selektine 20 mg 1 maal per dag. Voor mijn cholesterol.
*Ik heb de barnes test gedaan. Negatief. Toch twijfel ik weleens aan de werking i.v.m. mijn langzame verbranding.
*Heb geen last van voedselallergieen of intoleranties. Alleen van bepaalde medicijnen vooral ontstekingsremmers krijg ik maagklachten.
Allemaal een fijn weekend en tot schrijfs
Groetjes GER
Ik doe mijn best ben positief en wil dat graag delen.