Toch maar even opnieuw voorstellen

Je kan je, als je dat wilt, via dit forum aan de anderen voorstellen. Vertel iets over je zelf, bijvoorbeeld wat je allemaal al gedaan hebt om af te vallen en wat dat heeft opgeleverd.
gerscheer
Verslaafd aan het forum

Toch maar even opnieuw voorstellen

Berichtdoor gerscheer » Ma Okt 17, 2005 4:53 pm

Hallo

Mijn naam is Ger Scheer ik ben 55 jaar. Ben getrouwd met Nel en wij hebben twee kinderen. Een zoon van 26 en een dochter van 24 jaar beiden afgestudeerd en het huis uit. En ik werk als beheerder op een tennispark. Mijn hobby's zijn mijn gezin, koken voor anderen ,paardrijden, motorrijden, autorijden en het rijden op een vrachtwagen als die gelegenheid zich voordoet. Verder doe ik redelijk veel aan sport 2 maal per week ga ik zo'n 2 uur naar de sportschool. Ik tennis twee maal per week( logisch toch als je op een tennispark woont) en wij lopen samen (sinds wij bewust de auto hebben laten staan) toch minimaal zo'n 15 tot 25 km per week. En rij ook nog een uur paard in de week. Ik heb geen diabetes alleen een cholestorol probleem. Ik tob overgewicht ondanks dat ik al zo'n twintig jaar op dieet sta. Vijftien jaar ging het prima, maar de jaartjes gaan meetellen. Ik was dus echt ten einde raad tot ik jullie forum ontdekte. Ik stuurde al Het zoveelste verhaal in het Jouw verhaal forum met daarin (bijna) al mijn problemen. Alleen al het gevoel dat je medestanders hebt geeft verlichting. Ik ben bewust vandaag aan de broodtest begonnen en laat jullie mijn bevindingen weten zodra er veranderingen optreden.

Groetjes en misschien tot horens of schrijfs

Ger Scheer
Ik doe mijn best ben positief en wil dat graag delen.

p_brinks
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor p_brinks » Di Okt 18, 2005 8:37 am

Nog een motorrijder :D :D nog een paar meer en we kunnen een PWK-motortoer gaan maken. Willy, je kunt wel bij mij of Regien achterop :wink:

Welke motor rijd je?

thei
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor thei » Di Okt 18, 2005 10:19 am

Moeten we dan niet te lang wachten Pieter,onze motoren heb ik te koop gezet :roll:
Groetjes Thei ennuh...kom maar gewoon voor je mening uit

gerscheer
Verslaafd aan het forum

motor rijder

Berichtdoor gerscheer » Di Okt 18, 2005 11:22 am

Hoi motorliefhebbers

Ik heb een Honda Magna V30 500 cc viercilinder. Ben er hartstikke trots op. Poets mij ellendig. Ik ben echter geen tourmens. Waarschijlijk omdat mijn vrouw onder geen voorwaarde bij mij achterop gaat zitten. (Ook niet bij anderen hoor). Ik doe korte plezierritten en boodschappen. (indien vervoerbaar). Als ik kan of mag kiezen zit ik liever op de motor dan in de auto. Ook in de winter. Wat voor motoren rijden jullie??

Groetjes GER

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Di Okt 18, 2005 2:06 pm

Hallo Ger welkom op het forum!!

Zou je naast de broodtest ook wat huiswerk kunnen doen, de vragen lijst invullen, je vindt hem hier

http://www.candida-fibromyalgie-hypogly ... php?t=6868
Groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

p_brinks
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor p_brinks » Di Okt 18, 2005 2:36 pm

Die van mij kun je wel raden.....alleen heb ik een rooie Honda VTR1000F
Regien heeft een Cagiva Navigator en samen hebben we nog 2 Cagiva SST 350 Ala Verde

Thei, niet doen! :o krijg je spijt van.....Waarom moet ie weg? Wat heb je en wat moet ie kosten?

gerscheer
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor gerscheer » Di Okt 18, 2005 8:00 pm

Oei

Het is maar goed dat ik niet jaloers ben want dat zou ik hier enorm van worden. Maar ik ben ook nog steeds niet ontevreden met mijn Magnaatje .

Groetjes GER[/img]

gerscheer
Verslaafd aan het forum

Vragenlijst

Berichtdoor gerscheer » Di Okt 18, 2005 8:17 pm

Beste Willy

Ik wil met alle plezier de vragenlijst invullen :o maar de link loopt niet door. Als ik Print deze vragenlijst ingeef gebeurt er niets :( . Doe ik iets verkeerd???? :-? Ik ben overigens de tweede dag van de broodtest prima doorgekomen. Snoep, suikers, fruit,snacks en de meeste tussendoortjes zijn namelijk geen enkel probleem voor mij omdat ik deze toch niet gebruik :P Het honger gevoel wordt minder. Ik gebruik nog geen supplementen. Daar wilde ik na de testfase mee beginnen.

Groetjes GER

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Wo Okt 19, 2005 1:48 pm

Print <a href="javascript:openPopupExtra('http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/artikelen/behandeling.overgewicht.2b.html', '800', '600',0,0,1,1);">DEZE VRAGENLIJST</A> af en beantwoord die zo goed als mogelijk is aan het einde van jouw verhaal. Houd voor je antwoorden de volgorde aan van de vragenlijst aan.

de print functie zit bovenaan direct onder het logo

dus niet met rechter muisknop

het kan zijn dat als je op de vragenlijst link klikt niet ziet dat er opnieuw een pagina wordt geopend. kijk even onderaan bij de programma balk van windows of er een nieuwe browser is gestart

gerscheer
Verslaafd aan het forum

vragenlijst

Berichtdoor gerscheer » Wo Okt 19, 2005 3:14 pm

Beste Willy

Geen probleem nu de link liep meteen door. Ik heb ook nog die van gisteren geprobeerd maar die doet dus echt niets :x . Ik ga nu diep nadenken over (mijn zonden) :lol: en de vragenlijst.

Groetjes GER

gerscheer
Verslaafd aan het forum

vragenlijst

Berichtdoor gerscheer » Vr Okt 21, 2005 4:42 pm

Hoi Allemaal

Hoe is het met jullie?? Moest van Willie de vragenlijst beantwoorden.
Dus bij deze. Ben ook met een dagboek bezig vanwege de broodproef.

*Ben een man van 55 jaar.
*1meter 80 - 97 kg - en een BMI van 26.9
*Heup/Taille ratio 1 :oops:
*Calorieen gemiddeld 100-1300 kcal per dag incl alles.Ik gebruik geen snacks snoep suiker toetjes e.d.(sorry sinds de broodtest wat nootjes)
* beweeg 2-4 uur per dag wandelen sportschool tennissen. Ik beweeg ook veel op mijn werk.Grote afstanden.
*Altijd honger ook na de maaltijd en ook s'nachts(geef daar niet aan toe)
Ben nu met de Broodtest bezig en het word veel minder. Het doet ook geen pijn meer. :D
*Eten is voor mij een sociaal gebeuren ik vind het gezellig en lekker. Ook als je wat minder mag hebben als gevolg van een dieet. (20 jaar) Mijn vrouw doet daar alles aan om het verantwoord en lekker en gezellig te krijgen. :P
*Ik heb een beetje hoge bloeddruk al sinds mijn jeugd.Sportkeuringen, Dienstplicht
*Mijn totaalcholesterol is verhoogd was 8.7 en is nu met dieet en medicijnen gezakt naar 6.2
*LDL en triclyceriden kan ik niet achterkomen omdat mijn huisarts op vakantie is. :evil:
*Ik heb geen diabetes. Het zit wel in de familie. Mijn Moeder en Oma van vaders kant.
*Depressies en sombere gevoelens heb ik eigenlijk geen last van. Het leven is voor mij ondanks alles veel te leuk. :)
*Stress soms op het werk heel even als alles weer eens uit de hand loopt, maar bergen nee gelukkig geen last van.
*Ik heb vaak last van ontstekingen en deze gaan ook vaak niet meer over of het duurt heel lang. Achillespezen 10 jaar ,heup 1 1/2 jaar en nog gevoelig, tennisarm al 7 maanden plezier van en nog niet genezen.
* Selektine 20 mg 1 maal per dag. Voor mijn cholesterol.
*Ik heb de barnes test gedaan. Negatief. Toch twijfel ik weleens aan de werking i.v.m. mijn langzame verbranding.
*Heb geen last van voedselallergieen of intoleranties. Alleen van bepaalde medicijnen vooral ontstekingsremmers krijg ik maagklachten. :x

Allemaal een fijn weekend en tot schrijfs

Groetjes GER

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Vr Okt 21, 2005 7:06 pm

*Calorieen gemiddeld 100-1300 kcal per dag incl alles.Ik gebruik geen snacks snoep suiker toetjes e.d.(sorry sinds de broodtest wat nootjes)

Eveline help Ger leeft van de lucht hoe kan dat?

Denk dat we zijn voeding maar eens in kaart moeten brengen

gerscheer
Verslaafd aan het forum

geen lucht

Berichtdoor gerscheer » Vr Okt 21, 2005 7:11 pm

Wllie

Ik houd al jaren mijn calorieen bij via de calorieen teller van www.overgewicht.nl de Eet en Beweegwijzer dat gaat prima.
Ik leef nu niet op lucht maar eet veel rauwkost en groenten en voel mij prima. Ik vergeet echt niets in te vullen en kan je e.v. de uitslagen toesturen.

Groetjes en een fijn weekend

GER

gerscheer
Verslaafd aan het forum

calorieen

Berichtdoor gerscheer » Vr Okt 21, 2005 7:14 pm

Ik bedoel natuurlijk wel 1000-1300 calorieen

Groetjes GER

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Vr Okt 21, 2005 7:15 pm

Jij bent snel zeg!!

Ger huiswerk, kijk even naar deze pagina en doe de schilklier test

http://www.candida-fibromyalgie-hypogly ... 1915#51915

Geef ons eens een overzicht van een normale dat voeding, dus van vorige week, niet de voeding tijdens de brood test.

Als je de calorieen weet zet die er dan achter

Kunnen we misschien op www.overgewicht.nl naar jouw getallen kijken?

Terug naar “Jouw verhaal en discussie forum - gewichtstoename”