Hallo, ik ben Pieter

Je kan je, als je dat wilt, via dit forum aan de anderen voorstellen. Vertel iets over je zelf, bijvoorbeeld wat je allemaal al gedaan hebt om af te vallen en wat dat heeft opgeleverd.
Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Do Sep 29, 2005 5:13 pm

Pieter open een behandelings bericht in het behandelings forum

overleggen we daar de supplementen
Laatst gewijzigd door Willy op Do Sep 29, 2005 5:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

p_brinks
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor p_brinks » Do Sep 29, 2005 5:28 pm

Renske (docent voed leer) schreef:Trouwens, ik zou me nooit sukkel laten noemen :evil: zo praten we hier niet op het forum, meneer Witsel :P

Ik weet wie het zegt...... :wink:

Eveline (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Eveline (therapeut) » Za Okt 01, 2005 5:30 pm

Hallo Pieter,

ik heb je hele verhaal doorgelezen. Het was een heel stuk. Maar je bent al goed op weg. Geweldig om dit zo aan te pakken.

Willy heeft mij gevraagd de therapeut van dit fortum te zijn. Mijn achtergrond is: geneeskunde met een postdoctoraal opleiding psycho-neuro-imunologie erbij. Dat is een mondvol voor veel begrip voor de chemische samenhang van het lichaam en waarom afvallen zo moeilijk kan zijn.

Ik las dat je een beetje gaar werd van al die sla. Heb je al geprobeerd rode biet of gekookte sperziebonen of erwten of linzen of mais toe te voegen? Dat geeft heel goede vezels en wat meer 'beet' en vulling. En pijnboompitten zijn ook heerlijk. Gewoon rauw, te koop op de zaterdag markt op de Woenselse Markt in Eindhoven bij de notenkraam.
Wat betreft 's ochtends en brood: ik week de avond tevoren haverzemelen met geraspte kokos in water (net onder water zetten). De volgende dag mengen met yoghurt/kwark en bes-schtig fruit (aardbeien, frambozen, bramen, blauwe bessen, evt. uit de diepvries) Goed kauwen en je hebt de hele dag een bodem.

Wat betreft carnitine en vetverbranden: ga eerst bewegen. Je hebt spieren nodig met veel vet-verbrandingseenheidjes erin (die heten mitochondrieen). Dan werken die carnitine, B-complex, chroom, magnesium en zink als de beste. Maar zonder die spieren met mitochondrieen zet het eindeloos veel minder zoden aan de dijk. Hoe je die dingen traint? Om de dag een half uur tot een uur rustig!!! wandelen en om de andere dag krachttraining doen om meer spieren te krijgen. Na 6 weken voel je je heel anders en kan je sneller afvallen.

Als je verder vragen hebt, stel ze gerust.
Met vriendelijke groet,

Eveline

p_brinks
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor p_brinks » Do Okt 06, 2005 3:26 pm

Ben nog iets vergeten te vertellen, als echte kantoorp*kken gaan we tussen de middag een half uurtje wandelen...

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Do Okt 06, 2005 4:42 pm

Hoe je die dingen traint? Om de dag een half uur tot een uur rustig!!! wandelen en om de andere dag krachttraining doen om meer spieren te krijgen. Na 6 weken voel je je heel anders en kan je sneller afvallen.

kijk eens of je daar tijd voor kan maken.

we kunnen deze kennismaking sessie nu wel sluiten!!

laten we verder gaan in het fourm behandeling.
Groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Terug naar “Jouw verhaal en discussie forum - gewichtstoename”