Een heeeeeeeeeeeele tijd geleden ben ik ook al op het Pillie Willie Forum geweest. Ik toen mijn verhaal verteld, maar dit is al zo lang geleden dat ik het maar gewoon overnieuw doe. Daarom dus 'opnieuw' voorstellen.
Mijn naam is Esterella, ik ben inmiddels 35 jaar jong. Ik woon tegenwoordig in Saendelft (Assendelft - Zaanstad) (vh Zaandam).
Ik woon inmiddels ruim 2 jaar samen met mijn huidige partner.
Ik heb 2 dochters van nu 15 en 11 jaar.
Ik heb PCOS. Mijn grootste probleem is overgewicht.
Ik heb in de loop der jaren al van alles geprobeerd (wie niet) en het enige wat tot nog toe gewerkt heeft is lowcarb.
Helaas is dat zo'n 2 jaar geleden in het slop geraakt; mijn moeder werd toen ziek, kanker, zij is afgelopen maart overleden.
Omdat ik toch wel graag van mijn overgewicht af wil en daarmee ook van een hoop symptonen en ongemakken van de PCOS (waarschijnlijk veroorzaakt door insulineresistentie enzo) en het mij niet lukte om zelf weer mijn eetpatroon te veranderen, heb ik wederom de hulp ingeroepen van een dietiste. Dit heb ik een aantal jaren geleden ook al gedaan, met als resultaat dat ik 10 kg aankwam door haar eetvoorschriften, maar ik heb goede hoop dat deze dietiste anders is en open staat voor andere manieren van het behandelen van overgewicht. Ik zit nu in mijn 2e week, as donderdag heb ik mijn 3e gesprek met haar.
Ik zou dolgraag meer info willen over het slowcarb gebeuren, vandaar dat ik hier terecht ben gekomen.
Dat was het wel ff voor nu denk ik. (tis al laat en ik wil naar bed

Groetjes