Hoi,
Mijn naam is Natas en ik ben 36 heb 2 draken van kinderen die ook wel eens erg lief kunnen zijn.
Ik heb eigenlijk vanaf me pubertijd al last van overgewicht. . Nu 125 kg bij een lengte van 1.70
Ik heb vanaf mijn pubertijd ook al veel te maken gehad met stress. Voedsel was eigenlijk mijn goede vriend, altijd lief voor me.
Ik ben sinds nov 2008 uit een geweldadig huwlijk gestapt( waar ik zoooo trots op ben, dat ik het toch maar gedaan heb) wel met gevolg nog meer stress, stalking en nog vele ergere dingen.
Nu ben ik het zo zat, ik weet dat er van alles niet klopt in me lichaam, zo heb ik een vitamine B12 tekort en spuit ik elke maand B12, heb al jaren last van galacteroe, dat is melk afscheiding uit me borst.
Nu was er tijd voor mij en ben ik naar de internist gestapt. Zelf werk ik in het ziekenhuis op het lab als doktersassistente (prikzuster) en zit dus dicht bij het vuur. Na de standaard bloedonderzoeken was alles normaal in de normaalwaardes, maar wel allemaal aan de hoge kant, behalve mijn glucose die was 6,8 nuchter en mijn crp en bezinking die zijn al anderhalf jaar te hoog, oorzaak onbekend.(lekker makkelijk)
TSH 3.0
Triglyceriiden 1.95
Cholesterol 4.7
HDL 1.1
LDV 2.7
Tevens heeft de internist me naar de gynecoloog gestuurd om PCOS uit te sluiten , na echo bleek ze dat niet goed te kunnen zien omdat ik aan de pil ben. Ze wil me curriteren en dan gelijk een spiraaltje inbrengen, dus staat dat in de planning nu. volgens haar ook beter voor mijn hormoonschommelingen.
Over 1 ding zijn ze het eens ik ben in disbalance, maar ja en nu verder???
Groetjes Natas
PS ohh ja mijn lievelingseten is overigens lekker vers bruin brood met kaas, daar kan je me voor wakker maken.
Als snack sávonds eet ik liever een boterham dan een chippie of wat dan ook.
Oeps is een aardig stuk geworden maar het is geloof pas de top van de ijsberg, begrijpen jullie dat ik het helemaal heb gehad????