Ik lees al jaren mee bij PW en met veel intresse en iedere keer denk ik dan, je moet er ook eens iets aan doen en niet alleen bij het lezen blijven.
Ik heb het boek van Cora besteld, meegenomen met vakantie en geprobeerd het te lezen dit is wel en niet gelukt, je bent ook met andere dingen bezig.
Thuisgekomen het eventjes laten liggen en nu weer opgepakt en er weer in begonnen, de test aan Cora gestuurd en zij raadt mij aan eerst het ZeroCarb programma te gaan volgen, dit ga ik doen en ik weet dat het eigenlijk ook wel heel goed werkt want ik heb ook SB gedaan en ik ben toen vele kilo's er mee afgevallen
Waarom ik het weer heb laten schieten, geen idee eigenlijk, maar de kilo's zijn er weer aangevlogen en ik heb diabetes, dus je begrijpt veel meer medicijnen en veel meer insuline.
Her cirkeltje is dan weer rond en zo blijf je gaan, ik ben een hele grote liefhebber van brood eten en dit zal wel moeilijk worden om dit niet te doen de komente tijd maar ik wil het toch proberen weer.
Supplementen zoals Alpha Liponzuur +R en Chromium heb ik in huis en ben hier al meebegonnen.
Wish me luck, ik zal het nodig hebben en ik lees met veel belangstelling hoe de anderen het hier op het forum vergaat.