Ik heb even de tijd genomen om al de blz hier te lezen.
En er zijn best veel overeenkomsten in jou verhaal met de mijne.
Leeftijd ik ben 58jaar 164 lang en weeg nu 71kg was even 64kg maar de vacantie tikte er weer lekker in
Ik was al vaak aan atkins begonnen zo 17jaar geleden en voelde dan dat ik veel energie kreeg, en snel afviel
Maar in de loop van de tijd verviel ik dan weer aan steeds meer bijvoegen tot het weer helemaal fout ging.
Vier jaar geleden was ik 84kg ziek beroerd en ellendig en wat bleek
Schildklier te langzaam
Hoge bloeddruk 190/?
cholesterol 10.5
Ik kreeg medicijn voor de schildklier en cholesterol
Maar niemand die mij op een dieet wees, gelukkig was ik zelf zo slim om weer atkins te gaan doen .
En daar door ook vitamine te gaan slikken lekker zelf dokter spelen.
Op de controle was het steeds uw doet het erg goed hoor ga zo door.
Mijn klachten die ik nog wel had zoals soms hele rare ontlasting of erge dikke ogen, werden steeds als dat hoort erbij afgescheept. En nog steeds.
Dus je mag gewoon niet lastig zijn, maar ik geef niet op iets wat komt en ook weer weggaat ,moet toch een oorzaak zijn die te verhelpen is denk ik dan.
Ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden , hier lees ik wel die zelfde klachten en dat geef mij weer hoop!!
Oke dit was weer een lang verhaal maar ik blijf lezen en als ik iets meer weet laat ik dit hier ook weten.
Maandag heb ik mijn eerste afspraak met een orthomoleculair arts,mijn laatste hoop op genezing.
groetjes Donny