ja Gonny ik wacht het wel even af wat je allemaal ter bedde brengt.. zoals je weet ben ik nu aan het detoxen en licht vasten.. het laatste doe ik als volgt...
s'morgens begin ik met warmwater met citroensap.. over de dag groentesappen en water (2L) en s'avonds als diner groenten gestoomd met een stukje vis of kip..
na 4 dagen heb ik wel last van wat hoofdpijn en merk dat het afwezig zijn van suiker ook zijn tol eist wat betreft de aanmaak van serotonine dus heb ik gisteravond maar weer 5htp genomen in combi met een valeriaan tabje.. er ontstonden paniekaanvallen.. O tussen () ik heb al een week geen alcohol meer gedronken..en eigenlijk heb ik er ook geen behoefte aan.. soms denk ik wel eens ach een wijntje moet kunnen maar toch niet naar de winkel om het te halen.. dus dat gaat ook de goede kant op nu volhouden..!!
afgelopen zondag ben ik door mijn enkel gegaan en die zag er niet goed uit dik
heel dik 
maar nu gaat het al weer wat beter ..kan tenminste weer de trap op naar mijn computer en weer lekker van alles doen.. ik ben ook al 2,5 kg afgevallen en dat in een week..lekker nu de volgende 15...
Gonny wat je schreef over cholesterol en darmpassage is waar..helaas mijn darmpassage is wellicht te snel..wat ik vandaag eet komt er morgen al weer uit en dat is altijd al zo geweest.. het is nooit zo dat ik dagen niet naar de wc ga..helaas niet meer echt op de klok..vroeger kon je de klok erop gelijk zetten 0900 uur en edje zat op de pot..

wel wisselend van dike brij tot waterdun.. lekker praatje zeg..
ik wacht de jou verdere bevindingen maar af en tot horens maar weer..
groeten eddy
een foto zegt meer dan 1000 woorden..