wel minder centimeters, weinig minder gewicht

Je kan je, als je dat wilt, via dit forum aan de anderen voorstellen. Vertel iets over je zelf, bijvoorbeeld wat je allemaal al gedaan hebt om af te vallen en wat dat heeft opgeleverd.
Cora
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Cora » Wo Nov 11, 2009 2:41 pm

Hallo Anette,

"Is het de bedoeling de salacia oblonga regelmatig te slikken of alleen bij bijzondere eetmomenten?"

De Salacia Oblonga is een "smokkelpil". Je gebruikt het alleen op bijzondere eetmomenten wanneer je een keer wat meer snelverteerbare koolhydraten eet zoals friet, pasta, rijst, zoetigheid enz..
Groetjes,

Cora

Cora
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Cora » Wo Nov 11, 2009 2:48 pm

Annette,

"Overigens lukt het me niet er ook maar een grammetje af te krijgen. Mijn gewicht blijft al een hele lange tijd stabiel. "

Heb je met Gonny de test ingevuld om te kijken welke lichamelijke stoornissen er bij jou eventueel een rol kunnen spelen?
Groetjes,

Cora

AnnetteB
Bekende op het forum

Berichtdoor AnnetteB » Wo Nov 11, 2009 3:13 pm

Cora schreef:Annette,

"Overigens lukt het me niet er ook maar een grammetje af te krijgen. Mijn gewicht blijft al een hele lange tijd stabiel. "

Heb je met Gonny de test ingevuld om te kijken welke lichamelijke stoornissen er bij jou eventueel een rol kunnen spelen?

Jazeker Cora, daaruit kwam hyperinsulinemie en waarschijnlijk hormoniale problemen waarvoor ik supplementen voorgeschreven kreeg. Maar misschien is er toch nog iets anders aan de hand?

Terug naar “Jouw verhaal en discussie forum - gewichtstoename”