Hoi allemaal, ook ik zal me even voorstellen.
Ester, 37, getrouwd, 2 kids, 93,3 kilo en 1.72 m.
Op dit moment ben ik op mijn zwaarst ooit. Zelfs tijdens beide zwangerschappen was ik niet zwaarder dan dit. Dat voelt niet goed.
Zelf ben ik gewichtsconsulente, maar heb daar in eerste instantie nooit mee gewerkt omdat ik zelf niet op gewicht kon blijven. Totdat ik Herbalife ging eten en ik wel op gewicht bleef. Maar niet afviel... De meesten vallen er toch prima mee af, maar ik niet. Ik ben echter wel gaan werken met de produkten en veel van mijn opleiding gewichtsconsulent kwam goed van pas.
Toen ik afgelopen mei gestopt ben met roken, ben ik van 85 naar 93 kilo gegaan. Op zich te verwachten dat je aankomt, maar ik krijg het er maar niet af. Ook niet door mijn eigen adviezen op te volgen en Herbalife te eten. Erg frustrerend als je bedenkt dat ik degene ben die mensen begeleid bij het afslanken...
Per toeval op de site van Cora terecht gekomen en blijven hangen want wat is dit insteressant!
Morgen start ik met de graanrestrictietest en laat ik mijn bloed prikken om te kijken of ik hyperinsulinemie heb. Dus wordt vervolgd!
Groetjes,
Ester