Even voorstellen

Je kan je, als je dat wilt, via dit forum aan de anderen voorstellen. Vertel iets over je zelf, bijvoorbeeld wat je allemaal al gedaan hebt om af te vallen en wat dat heeft opgeleverd.
Lia2
Ervaren met het forum

dieet

Berichtdoor Lia2 » Di Okt 30, 2007 4:57 pm

Hoi Toke,

Is dat boek wat je gekocht hebt, Het mediterrane dieet van Fedon Lindberg?
Het is mij aangeraden door P.v.M. Ik heb het toevallig vandaag gekregen.
Heb het wat doorgebladerd en gelezen. Wat me wel opviel was elke dag verschillend, dus veel variatie en ook het gebruik van de goede vetten minimaal. Is het misschien een idee om elkaar wat steun te bieden, volgens mij doet de PB het weer, dan kun je me ook privé mailen.
In ieder geval succes

Groetjes Lia

p_brinks
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor p_brinks » Di Okt 30, 2007 9:12 pm

Dit boek heb ik 2 jaar geleden ik het engels gekocht en dit was voor mij de ondersteuning van Willys verhaal en voor mij de start ...nu 2 jaar later voel ik me veel beter en ik ben 16 kg kwijt

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Di Okt 30, 2007 9:44 pm

tokeknook schreef:Hallo Willie,
Afgelopen donderdag ben ik weer bij Paul van Meerendonk geweest. Ik heb een hele berg klachten en volgens Paul komen die allemaal voort uit de insulineresistentie die ik heb. Op het helpfourm voor HPU raadde je me aan om Paul te vragen insuline-C-peptide te laten testen. Nou dat had hij in juni al laten testen en het was heel duidelijk te hoog. Ik heb nu een berg pillen gekregen en ik moet me aan een koolhydraatarm dieet gaan houden en natuurlijk zo veel mogelijk bewegen. En als het dan goed is zou ik over 3 maanden 10 % van mijn lichaamsgewicht kwijt zijn. Dus ik heb weer een beetje moed. Hoewel ik het nog wel een probleem vindt om brood, pasta, aardappelen en suiker zoveel mogelijk te laten staan. Ik vraag me echt af wat ik dan mag eten. Misschien zijn er mensen die zich ook aan zo'n dieet houden en me een beetje op weg kunnen helpen.
En ik moest je de groeten terug doen van Paul.
Groeten van Toke

Sorry Toke ik heb het druk en je daardoor wat verwaarloost.

Zal Cora op jouw insuline resistentie attent maken, zij schrijft een boek over overgewicht

http://www.overgewicht.pilliewillie.nl/

en zal ook even kijken of je naar het behandelingsforum kan
Groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Di Okt 30, 2007 9:53 pm

Heb je toegang gegeven tot het behandelingsforum

Kijken of we samen met Paul wat kunnen doen aan insuline resistentie

Zou je daar een bericht willen openen met de huidge door paul gemeten insuline waarden
Groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Cora
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Cora » Wo Okt 31, 2007 1:28 pm

Hallo allemaal,

Bij het mediterane dieet van lindberg heb je ook: De praktische gids bij het mediterrane dieet.

Ik heb deze zelf ook besteld en zal 'm bekijken.
Groetjes,

Cora

tokeknook
Zeer ervaren met het forum

Berichtdoor tokeknook » Wo Okt 31, 2007 10:21 pm

Hallo Lia,
Volgens mij heeft Paul aandelen hoor bij Lindberg. Ook mij raadde hij aan het dieet te volgen en het boek te kopen. Ik vind het lief van je om voor te stellen om elkaar te steunen. Toch denk ik dat ik dat dieet niet ga volgen op de manier waarop het in het boek staat. Het zal zo gaan dat ik de recepten ga aanpassen zodat mijn man gewoon mee kan eten. Anders moet ik voor twee mensen op twee manieren gaan koken en ik ben toch al niet zo'n liefhebber van koken. De adkins recepten vindt hij wel heel erg lekker en misschien lukt het ook wel met het mediterrane dieet.
Ik heb het beredruk met m'n baan, kinderen en hobby's, dus ik kan niet beloven dat ik zeer regelmatig kan mailen. Mailen is echt iets dat ik overal snel tussendoor doe en ik weet niet of dat dan helemaal eerlijk is tegenover jou. Kijk maar wat voor jou gaat werken.
Groetjes
Toke

Terug naar “Jouw verhaal en discussie forum - gewichtstoename”