mij naam is andre en ik heb n gewicht probleem.

maar erst wil ik mijn excuses aanbieden voor mij slecht schiftelijk nederlands (ik kwam van portugal alleen 5 jaar geleden).ik ga hard proberen mij best te doen.
ik ben 29 jaar, 1,74m lang en ik weeg 92kg.
als kind had altijd een gezond gewicht...de problemen begonen in de puberteit door n heeeel slecht eet patron...ik kon niet slaapen als mij buik niet VOL was per voorbeeld.
5 jaar geleden toen ik naar nederland kwam woog ik tussen de 95 en 100 kg.
maar door de verandering van lijf stijl en eet patron, was ik in januari 2006 83/84kg zonder niets te doen.en toen beslote ik om af te vallen...ik heb een dieet gemakte, ik ging naar spoortschool ... en 4 manden laater (eind mei 2006 dus) was ik met 76kg en wat merkbaar spier massa in arm en schouders...had ik 8/9kg vet verlies en 4/5kg spier massa gekregen.toen voeld ik me goed en fit maar ik wou nog 5 of 6 kg af.
the beginning of the end:
in het begint van juni ging ik met vakatie naar portugal ... ik bleef daar bijna 4 manden an het eeten de lekkerste eten ter wereld (mijn moeder's). en nu...1 jaar later zit ik met 92kg ... 2 weken geleden ging ik naar de dieetiste ... ik was echt niet tevreeden want ik heb haar gevraagd
wat zij voor mij kunen betekenen, en har antword was: "voedings advies."
en ik dacht voor mijzelf :- "tja...dat weet ik ook, wat ik kan en wat ik niet kan eeten..."
wat ik had verwacht (van de dieetist...duh

ik heb ook psychishe klachtenin the laatste 3/4 jaar zoals depressie(af en toe),angst en fobieen.
kan iemand een tip of "begeleiding" geven , of waar ik na toe moet?
heel veel bedankte
andre